ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Διαθέτουμε εξειδικευμένες γνώσεις και πολυετή εμπειρία σε θέματα λογιστικά, οργάνωσης των οικονομικών υπηρεσιών και, γενικότερα, σε όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας. Ενημερωνόμαστε για όλα τα σχετικά θέματα και παρέχουμε αξιόπιστη υποστήριξη στους πελάτες μας.
Οι κυριότερες υπηρεσίες που παρέχουμε είναι:
- Λογιστικές υπηρεσίες που εκτείνονται από την πλήρη ανάθεση του λογιστηρίου, έως τις υπηρεσίες επίβλεψης λογιστηρίου
- Τήρηση λογιστικών βιβλίων
- Σύνταξη οικονομικών καταστάσεων
- Ίδρυση εταιρειών
- Προετοιμασία και υποβολή κάθε είδους φορολογικής δήλωσης
- Προετοιμασία και υποβολή αίτησης επιστροφής ΦΠΑ και υποστήριξη καθ’ όλη τη διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωσή της
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σε όλες τις χώρες του πλανήτη οι φορολογικές τάσεις αλλάζουν διαρκώς.
Οι φορολογικές αρχές μοιράζονται, πλέον, ένα διαρκώς αυξανόμενο όγκο πληροφοριών και ιδεών με εντελώς νέους τρόπους. Οι οργανισμοί διαπιστώνουν ότι ελέγχονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Υπηρετούμε τα συμφέροντα των πελάτων μας, ενσωματώνοντας τις συχνές φορολογικές αλλαγές με τρόπο επωφελή για εκείνους.
Προετοιμάζουμε σε συνεργασία με τους πελάτες μας όλες τις απαραίτητες ενέργειες που θα τους επιτρέψουν να λειτουργούν αποτελεσματικά, σε ένα φορολογικό περιβάλλον αυξανόμενης πολυπλοκότητας.
Παρέχουμε τις ακόλουθες φορολογικές υπηρεσίες:
- Φορολογικές δηλώσεις φυσικών και νομικών προσώπων
- Υπηρεσίες φορολογικών συμβούλων
- Υπηρεσίες παρακρατούμενων φόρων
- Υπηρεσίες φορολογικής συμμόρφωσης
- Υπηρεσίες φορολογικού σχεδιασμού
- Φορολογία ακινήτων
- Υποστήριξη κατά τη διάρκεια φορολογικών ελέγχων
- Μεταφορά φυσικών προσώπων ως κατοίκους εξωτερικού
- Υποστήριξη στην εγκατάσταση αλλοδαπών στην Ελλάδα
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΦΠΑ
Εταιρείες με φορολογητέες παροχές υπηρεσιών σε μια χώρα όπου δεν είναι εγκατεστημένες, θα υπόκεινται συνήθως σε ΦΠΑ και συμμόρφωση με τις τοπικές φορολογικές υποχρεώσεις.
Επιπλέον, θα φροντίσουμε για όλες τις απαιτήσεις καταχώρησης ΦΠΑ και συμμόρφωσης, όπως σωστή καταγραφή συναλλαγών, έγκαιρη ολοκλήρωση, καταχώρηση και πληρωμή των δηλώσεων ΦΠΑ, ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής δηλώσεων Intrastat, Λίστες Πωλήσεων κ.λπ.
Περιπτώσεις, όπου η εγγραφή είναι υποχρεωτική:
- Πωλήσεις εξ αποστάσεως (όταν καλύπτεται όριο καθαρής πώλησης 35.000 ευρώ σε προηγούμενο, ή τρέχον οικονομικό έτος)
- Αποθήκευση εμπορευμάτων στο εξωτερικό
- Φύλαξη εμπορευμάτων σε αποθήκες, ή αποθέματα προς αποστολή σε άλλες χώρες της ΕΕ για πελάτες
- Διεξαγωγή ζωντανής διάσκεψης, εκθέσεων ή προγραμμάτων κατάρτισης, εάν υπάρχει είσοδος επί πληρωμή
- Πωλήσεις καυσίμων
- Ακίνητη περιουσία (κατασκευαστικές, τεχνικές και διοικητικές υπηρεσίες κ.λπ.)
- Δομικά έργα, διακόσμηση και δημόσια έργα
- Πώληση και εκμίσθωση εξοπλισμού και εγκατάσταση
- Εγχώριες πωλήσεις και υπηρεσίες
Οι εταιρείες της ΕΕ μπορούν να προβούν σε απευθείας εγγραφή στην Ελλάδα για σκοπούς ΦΠΑ, σύμφωνα με την εγκύκλιο 1113/2013. Η διαδικασία εγγραφής είναι απλή. Απαιτείται μόνο μια αίτηση, χωρίς διαδικασίες επικύρωσης.
Οι εταιρείες εκτός ΕΕ πρέπει να ορίσουν έναν φορολογικό εκπρόσωπο που θα παρέχει τα απαραίτητα έγγραφα.
Μην διστάσετε να ζητήσετε πρόσθετες πληροφορίες ή προσφορά.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ
Θέλετε να ενισχύσετε την αποδοτικότητά σας, μειώνοντας τα λειτουργικά σας έξοδα;
Αναθέτοντας τη μισθοδοσία σας σε εμάς διασφαλίζετε για την εταιρεία σας συμμόρφωση με το νομικό και θεσμικό περιβάλλον, με αναβαθμισμένη διαχείριση ανθρώπινων πόρων, αποφεύγοντας να επενδύσετε σε εξοπλισμό και ειδικευμένο προσωπικό.
Υπηρεσίες
- Συλλογή και επεξεργασία όλων των στοιχείων για τον υπολογισμό της μισθοδοσίας
- Υπολογισμό και διαχείριση της μισθοδοσίας
- Έκδοση όλων των απαραίτητων εκτυπώσεων με δυνατότητα παραγωγής αναφορών σε Excel
- Δυνατότητα αποστολής ατομικής απόδειξης μισθοδοσίας με ηλεκτρονικό τρόπο στο προσωπικό e-mail του εργαζόμενου
- Δημιουργία και αποστολή αρχείου στην τράπεζα για πληρωμή της μισθοδοσίας
- Δημιουργία και υποβολή όλων των αρχείων για τη σχετικά με την πρόσληψη, αποχώρηση ή αλλαγή του προσωπικού
- Δημιουργία και υποβολή αρχείων και καταστάσεων για τα Ασφαλιστικά Ταμεία
- Δημιουργία και υποβολή δηλώσεων για την απόδοση των φόρων
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1. Συμβουλευτικές Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες Επιχειρήσεων
- Σύνταξη Οικονομοτεχνικής Μελέτης, με στόχο την ανάδειξη της αναγκαιότητας τροποποίησης των όρων των συμβάσεων του δανεισμού επιχειρήσεων και την τεκμηρίωση της δυνατότητας μελλοντικής βιωσιμότητας και ρευστότητας τους.
- Ανάλυση υφιστάμενης χρηματοοικονομικής κατάστασης της επιχείρησης και κατάθεση πρότασης επαναδιαπραγμάτευσης των οφειλών της που προέρχονται από αδυναμία αποπληρωμής των τόκων και του κεφαλαίου του δανείου ή από άλλου είδους υποχρεώσεις.
- Πρόταση ελάφρυνσης των δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων βάσει της ικανότητας της επιχείρησης για την αποπληρωμή τους με στόχο την απελευθέρωση πόρων και τη διοχέτευση τους σε άλλες δραστηριότητες για τη βελτίωση της ρευστότητας της.
2. Υπηρεσίες Στρατηγικού-Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Οργάνωσης Επιχειρήσεων
- Μελέτη αναδιοργάνωσης επιχειρησιακών διεργασιών
- Εκπόνηση Μελετών Σκοπιμότητας – Βιωσιμότητας (Fast Track)
- Μελέτη Ανάπτυξης Αγοράς και Προώθησης (Marketing και Promotion Plan)
- Μελέτη ανάπτυξης επιχειρήσεων και εισόδου σε νέες αγορές του εξωτερικού.
- Σχεδιασμός και εγκατάσταση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας & Συστημάτων Ασφάλειας και Υγιεινής Προϊόντων (ISO, HACCP)
3. Επιδοτούμενα Προγράμματα ΕΣΠΑ και Αναπτυξιακός Νόμος
- Διερεύνηση επιλεξιμότητας επενδυτικού σχεδίου,
- Προαξιολόγηση και προβαθμολόγηση του επενδυτικού σχεδίου για τη μεγιστοποίηση της βαθμολογίας κατάταξης,
- Ορθή επιλογή συμβατικών και βαθμολογούμενων δαπανών,
- Εκπόνηση μελέτης βιωσιμότητας και κλαδικής μελέτης,
- Συγκέντρωση, αξιολόγηση, τεκμηρίωση και προσκόμιση όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την υποβολή του αιτήματος υπαγωγής προς την αρμόδια υπηρεσία.
- Εποπτεία της διαδικασίας υπαγωγής και έγκρισης του επενδυτικού σχεδίου κατά την αξιολόγηση του και παρακολούθηση και διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων ή πρόσθετων πληροφοριών και εγγράφων που ενδεχόμενα ζητηθούν από τους Φορείς Αξιολόγησης.
- Διαχείριση του επενδυτικού σχεδίου με την σύνταξη των αιτήσεων ελέγχου πληρωμών, αιτημάτων τροποποίησης, την ορθή διεκπεραίωση και λογιστική καταχώρηση του συνόλου των παραστατικών και πληρωμών μέχρι την αποπληρωμή του έργου και την επί τόπου παρουσία και υποστήριξη της εταιρείας κατά τους ελέγχους φυσικού & οικονομικού αντικειμένου.